با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت دولتی ایران و انجمن مدیریت رفتار سازمانی
شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد و مؤلفه‌های الگوی برندکارفرمایی وزارت آموزش و پرورش در جهت جذب و نگهداشت نیروی انسانی

مهدی فلاح نوش‌آبادی؛ سید مجتبی محمودزاده؛ عباس عیاس‌پور؛ مهدی یزدان‌شناس

دوره 10، شماره 3 (پیاپی 39) ، تیر 1401، ، صفحه 55-74

https://doi.org/10.30473/ipom.2022.62714.4536

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، شناسایی و رتبه‌بندی ابعاد و مؤلفه‌های الگوی برندکارفرمایی وزارت آموزش و پرورش در جهت جذب و نگهداشت نیروی انسانی مستعد و متخصص است. نوع پژوهش حاضر براساس هدف، کاربردی، براساس روش ‌جمع‌آوری داده‌ها، اسنادی- پیمایشی ‌و براساس ماهیت، توصیفی- تحلیلی است. داده‌ها از طریق مصاحبه نیمه ساختاریافته و توزیع پرسشنامه گردآوری ...  بیشتر